maandag 4 mei 2015

Patronen uitzoeken



Het was er niet meer van gekomen…

Ik was moe, had ’s nachts nog doorgewerkt en er was geen tijd meer om iets te schrijven.

Afgelopen zaterdag heb ik een klant (een vriendin van me) mijn werk kunnen meegegeven.

Een origineel bomberjack, gemaakt van Vliscostof. Kenmerkend van Vlisco is de symmetrie van het ontwerp van de stof wat je goed terugziet in de voorkant van dit jack.

Ik moest nog even iets afronden achter de naaimachine en we konden lekker in de tuin kletsen, iets drinken en stofjes doornemen van Vlisco en patronen uitzoeken…
Het was fijn om zo bij te kletsen, af te stemmen, met elkaar te praten.

Afgelopen dagen heb enkele vrouwen gesproken die ook voor zichzelf gaan beginnen c.q. zijn begonnen. Gisteren sprak ik iemand die ook thuis werkt over de combi tussen werken en zorgen voor je gezin. Het makkelijke ervan is dat je altijd thuis bent voor je kinderen. Aan de andere kant kun je soms als een ‘aap voor de ander aan het werk’ om alles af te ronden.
Zo zei iemand het ooit… Dus, dat is dan het leven.

Het is fijn om te werken met gewassen stoffen die zijn ‘afgeglansd’. (Het blijft een mooi woord.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten