zaterdag 10 oktober 2015

Wegwijzer

Zo af en toe (misschien wel elke dag) kom je in je leven zgn. ‘wegwijzers’ tegen. In dit geval waren het mensen die mij iets hebben laten zien over het leven zelf.

Zo langzamerhand raak ik er meer van doordrongen dat ik een eigen bedrijf ben gestart en dat ik hiermee verder moet.

Dat hebben deze ‘wegwijzers’ mij vorige week laten zien. Gewoon, in het dagelijks leven. Tijdens het Pieterpad kwamen we terecht op een Bed & Breakfast in het hoge noorden en die mensen deden daar wat wij allemaal doen: leven. En het zo doen dat het bij je past.

Deze week heb ik aan het gilet voor mijn vader kunnen werken. Neggeband aangebracht op de halslijn bij het achterpand en begonnen om drie eenzijdige schuine paspelzakken in de voorpanden te zetten.
Een borstzakje en twee op de plaats van de heupen.

Het werk is nog niet afgerond; a.s. maandag hoop ik ruimte te vinden om hiermee verder te gaan.


‘Blijf trouw aan jezelf.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten