zaterdag 5 december 2015

Over ritsen en handen



Een rok kreeg ik deze week in mijn handen met het verzoek de taille 4 centimeter in te nemen. Ik heb de rits verplaatst, een reepje naadband geplaatst, zodat de stof onder de rits goed verstevigd is, net zoals op de oude plaats van de rits.
Ik wil al heel lang een tafelkleed hebben voor een ronde tafel. Uiteindelijk heb ik besloten er zelf een te maken van een naturelkleurige – linnen – stof. Daarvoor heb ik een patroon getekend; het moet een rond kleed worden. De ronde lijnen tekenen was wel een klus; ze vonden destijds op de opleiding dat ik een vaste hand had om lijnen te trekken.
Dat zet je toch wel weer even aan het denken…… een vaste hand. 
een applicatie voor op een broek. Voor mijn jongste dochter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten