zaterdag 19 maart 2016

Constante kwaliteit.... is dat mogelijk?



Nu heb ik de trekstangen afgeleverd bij de klant en het geheel mag gezien worden. Na enkele aanpassingen hangen de gordijnen nu goed voor de ramen. Ik was blij dat ik de oude persvouwen er goed eruit heb kunnen persen. Met veel stoom, dat wel. De plooitjes zijn iets smaller geworden, maar het geheel heeft een mooie uitstraling. Recht. Dat moest het worden. En dat is het.
De kussens voor de kattenmanden. Die zijn niet zo geworden als gehoopt. De hoekjes in de kussens zijn niet goed uitgekomen met deze stof. Besloten is om een ander soort kussen te maken voor de kattenmanden met minder hoekjes (alleen de hoeken in de vierkant).  
Ik heb nieuwe maten doorgekregen, zodat ik een nieuw patroon kan gaan tekenen.
Het is nooit te laat om opnieuw te beginnen.
Schattig, hè? Monique Bogaards van Yebba Styling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten