zaterdag 14 januari 2017

Something



‘When you do something out of love, you don't count the cost.’
Dat las ik de afgelopen week op social media.
Het is een mooi gezegde, maar in het dagelijks leven zal er toch wel geteld moeten worden. Het werk moet iets opleveren. En als dat niet het geval is, dan is het een aflopende zaak. En dan zijn we ‘kille boekhouders die kijken naar de balans’.
Soms weet je niet uit welke hoek de wind waait (of gaat waaien). En misschien moeten er nieuwe wegen gezocht worden om tot een doel te komen.
De afgelopen week heb ik een truitje afgerond.
Eentje met capuchon en van binnen helemaal gevoerd met een flanellen katoen. En ik heb papier gekocht om mijn genaaide waar in te pakken. (En zo mogelijk te verzenden.)
Dit wordt een cadeautje voor een buur(t)jongetje. Ik hoop dat ze het met het bijpassende broekje tijdens deze winterse dagen goed kunnen gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten