zaterdag 18 februari 2017

Een knuffel



‘Men  knuffelt niet meer’….. het is een (oud) liedje van Paul de Leeuw wat ik vroeger eens hoorde en waarvan deze regel blijkbaar is blijven hangen. 

Deze week ben ik in de stad geweest en heb gepraat over een olifantenknuffel. Een onderwerp (voorwerp) van plm. 10 cm breedte en 6 cm hoog.
Daarvoor ben ik naar de stad gefietst, gepraat in zon -  het was eigenlijk meer kletsen – en teruggefietst; wat het vervolg wordt, weet ik eigenlijk niet.
Foto: Elise Tijssen

Blijkbaar hoef ik dat nu ook nog niet te weten.
Mocht u op zoek zijn naar een leuk knuffeltje, gaat u eens op zoek in de winkelstraten van Arnhem en - misschien - Nijmegen. Je komt er veel leuke dingen tegen.
‘Vele kleintjes maken een grote.’ Zo zeggen ze het. Toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten