zaterdag 25 maart 2017

Nadenkplaats ...



Dat hebben we allemaal op z’n tijd nodig. Een ‘nadenkplaats’.. Een plaats om tot rust te komen alleen of met vrienden (vriendinnen). Tijd nemen om na te denken. In Noorwegen kennen ze dat. Tja… zo werkt het blijkbaar.
Op een Facebookpagina gerelateerd aan de modevakopleiding die ik heb gevolgd, zag ik deze week een album ‘Schnitt-technik juli 1971’ met patronen uit die tijd. Mooi om zoiets terug te zien.

'Je kunt jezelf alleen ‘vermenselijken’ door jezélf te worden.' Deze uitspraak kwam ik vorige week tegen en heeft me enigszins beziggehouden. Oftewel: je kunt jezelf – of je bedrijf – ‘vermarkten’ door jezélf te worden. Misschien is dit in het leven het enige noodzakelijke. …
Ik heb deze week geprobeerd te netwerken. Een poging; veel pogingen lopen op niets uit, maar soms denk ik wel eens dat het erom gaat dat je het doet.
Mensen helpen, eerlijk zijn en afspraken nakomen. Binnen de mogelijkheden. En dan is het soms gewoon: ‘Op de plaats. Rust!’. Want je kunt geen dingen veranderen die niet te veranderen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten