zaterdag 8 april 2017

Afsluiten



‘Sluit iets af wat je zelf ook begrijpt.’ Deze uitspraak (slogan) kwam ik de afgelopen week tegen.

De juiste kleur zoeken bij een naaiwerk kent soms enige hoofdbrekens. Vooral als je het precies wilt doen en het kledingstuk goed tot zijn recht wil laten komen. Heb de mouwen van een jasje ingekort en daarbij ben ik zo dicht mogelijk bij de stijl van het jasje gebleven.

Om gelukkig te zijn, kreeg ik deze week het advies om een tijdje naar kleuren te kijken.
‘Kies voor kleur. Kijk een tijdje bewust naar kleuren. Van welke kleuren word jij blij?’(Bron: Happinez).
Ook heb ik de afgelopen week een naaiopdracht in ontvangst genomen. Strandponcho’s en badcapes. Ik ben benieuwd hoe het allemaal eruit gaat zien. De contouren zijn uitgewerkt, maar de finesses moeten nog scherper in beeld komen.
De stoffen zijn gewassen en gedroogd. Volgende week kunnen we beginnen met het patroontekenen.
Dat is misschien wel een mooie ‘afsluiter’ van deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten