zaterdag 17 juni 2017

Vragen en antwoorden



‘Waar ligt je ambitie?’ Die vraag kwam ik vorige week tegen op de social media. Je komt op betreffende media veel vragen tegen en op veel vragen zijn niet altijd 1-2-3 pasklare antwoorden te geven. En sommige vragen worden je niet de eerste keer gesteld.
Misschien moet ik er maar voor zorgen zo goed mogelijk mijn werk te doen en goed luisteren naar de klant.
De zomerjurk heb ik in elkaar geregen, zodat deze gepast kon worden. Het was een drukke week en deze pasafspraak viel bijna midden op de middag, vlak voordat de kinderen thuiskwamen. Het is een werk om erachter te komen wat de specifieke maten en wensen zijn bij een kledingstuk - ‘al doende leert men’. Nu zijn de panden van het lijfje zijn gestikt en afgelockt en de mouwen ingeregen en hangt het op een hanger te wachten voor de komende week.
Ook heb ik bij de feestjurk de tule en de voering ingekort. Nu de jurk zelf nog. Heb de zoom van de jurk een klein stukje opengemaakt om te zien hoe het eruitziet. Dat is toch altijd wel spannend..
De komende werkdag hoop ik dit klaar te maken, zodat er voldoende tijd overblijft ten aanzien van de voorbereiding op het feest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten