zaterdag 2 december 2017

Home entrepreneur



Ondernemen vanuit huis. Ja, zo ziet mijn leven er uit. En blijkbaar is zoiets haalbaar.

‘En wie is dan mijn buurman?’ Ja, dat is een vraag die je je kunt stellen in de stad.
Ik heb een trui korter gemaakt van de buurman. Het loshalen van het oorspronkelijke werk was een ‘heidens' werk; het zat vast als beton.
Maar het is gelukt. 
Afgelopen woensdag heb ik me weer ‘gestort’ op de rokjes bij de naailes. Twee meisjes zijn klaar met de workshop en nu is er nog een ‘overblijfsel’ van twee meisjes die hun rokjes willen afmaken. De doorzettertjes. !!
Ja, nu nog een keer en dan is de rok klaar. Dat hoop ik dan maar. Ze hebben hem ook al gepast en dat vond ik leuk om te zien. .. En zelf waren ze ook erg ‘verwonderd’; zeg ik maar. 

En ik ben begonnen met het tekenen van een rok. Een recht model. Het raamwerk is klaar; de coupe alleen moet nog ingetekend worden. En daarmee hopen we dan volgende week mee verder te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten