zaterdag 16 juni 2018

Waar gaat het om?


Ja, waar gaat het om? Op die vraag heeft elk mens een ander antwoord maar het echte antwoord wil je niet weten. Dat kun je misschien ook niet weten. 
Het is mogelijk om als ondernemer te praten over al je mislukkingen, je uiteengespatte dromen, de struggles, maar dat zie je ook niet overal gebeuren.
Maar goed, ik ben deze week gewoon weer verder gegaan. En daarin ben ik niet de enige. Er kwam iemand met een paardrijbroek waarvan de knoop telkens losschoot. Die heb ik vervangen. Het was een knoop die ik moest ‘inklinken’ en daarvan heb ik geen proefje gedaan. Het ging in een keer goed. Ja, ik heb ooit gehoord dat je daarvoor in de juiste trilling moet staan (zijn). Dat was in dit geval zo.
Deze week is ook de website veilig gemaakt. Dat betekent dat uw privégegevens veilig zijn achter een versleutelde verbinding.
Niet alles gaat goed. Fouten maken mag. Dat is een onderdeel van het leven en maakt onderdeel uit van het succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten