zaterdag 7 juli 2018

Getroffen door een idee


Op zondagavond liep ik naar de supermarkt en werd onderweg getroffen door een klein meisje dat stond te huilen bij haar moeder. Ze droeg een rode boerenzakdoek met gehaakte franjes in reggaekleuren eraan. En aangezien ik nog enkele boerenzakdoeken heb liggen, kwamen er spontaan ideeën naar boven. Maar niet elk idee wordt daadwerkelijk uitgevoerd. We gaan het wel of niet meemaken.
Deze week heb ik lint besteld en ontvangen waarmee ik verder kan met mijn geurzakjes die ik in de webshop wil verkopen. Ook zijn er weer enkele voorbereidingen getroffen voor het maken van foto’s.
Soms kan er een prestatiedrang zijn in het leven, omdat je denkt dat je jezelf moet bewijzen. Maar de druk moet niet te hoog worden en de juiste dingen moeten op de juiste wijze plaatsvinden.
Oftewel: het gezonde verstand boven de prestatiedrang laten gaan.
Ik heb nog een broek korter gemaakt en schoudernaden ingenomen bij een jumpsuit. Het is leuk dat je dan ook daadwerkelijk ziet dat het gedragen wordt en dat de klant hiermee geholpen is c.q. er plezier mee heeft en zo haar eigen stijl weet te hanteren.
Heb ook het citroenblad in de tuin geplant wat ik had gekregen van een klant. Niet te dicht bij het huis, want met de warmte zou het kunnen verbranden. Het kan altijd nog in een ander hoekje geplaatst worden. Eerst maar eens kijken of het aanslaat.
Verder is dit nu het begin van de zomervakantie hier in de regio Zuid. Ik wens iedereen een goede vakantie toe en dat je verkwikt verder kunt in het leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten