zaterdag 29 september 2018

Eigen ding


‘We doen ons eigen ding.’ Die uitspraak las ik vorige week en die sloeg de spijker op de kop. Ja, waarom ook niet?
Je eigen ding doen. Wat zou je anders moeten doen?
De afgelopen week ben ik verder gegaan met naaiwerk. Naast mijn huishoudelijke bezigheden heb ik er nog vertrouwen in om hiermee door te gaan. Misschien hoop ik op iets wat ik nog niet zie, maar toch is de afgelopen week niet voor niets geweest.
Het is wel ‘grappig’ om op te merken dat de berg stof hier naast het bureau aan het slinken en dat ook de voering voor de rok weer in beeld komt. Daar moet ik ook mee verder, want ondertussen nadert de herfst.
In de mallemolen van het leven orde op zaken stellen. Daar lijkt het soms op. Dat denk ik dan maar.

Werkenderwijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten