zaterdag 29 december 2018

Voornemens


Er was nog een nasleep van een roerige week met onverwachte omstandigheden en dan merk je dat je voornemens op een lager pitje zijn komen te staan.
Zo ben ik de afgelopen week ook met een vriendin op stap geweest; zo nu en dan moet je kijken met je hart en dan komt er een kanteling in het programma.
Na de feestdagen moest ik er gelijk uit om stootband te halen; ik moest een broek inkorten en had geen reserveband in huis.
Uiteindelijk was het band van de broek wijd genoeg en dat heb ik toen hergebruikt. In het kader van duurzaamheid, misschien.
Ja, dit was het nu voor vanavond. Ik hoop dat ik jullie het afgelopen jaar soms heb mogen amuseren met mijn blogjes en dat mijn naaiwerk van enig nut is geweest. Tot in het nieuwe jaar.
Ik heb maar besloten om verder te gaan.
Violen uit Milsbeek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten