zaterdag 28 maart 2015

Werkruimte



De afgelopen week heb ik een dag flink kunnen doorwerken aan een van mijn opdrachten. De voering is zo goed als gestikt en soms was het puzzelen om een knelpunt op te lossen. Je wilt toch het allerbeste? Mijn klant kwam nog een lapje stof tegen thuis en dat kon ze per post toesturen. Daarmee kan ik verder.



Soms wil je graag doorwerken, maar komen er andere dingen tussendoor waardoor een en ander stil staat. Dat is niet erg…. Ik weet dat ik verder kan. Ook hebben we de afgelopen week gesproken over de werkruimte. Misschien is het beter om werkruimte buitenshuis te hebben. Je kunt dan een langere periode op een dag flink doorwerken. Dat houdt in dat je ruimte moet gaan huren en daar zit een kostenplaatje aan. Daar heb ik nog geen zin in.
Dus blijf ik gewoon thuis doorwerken en wacht ik af wat de toekomst gaat brengen.
Het mooie van het ‘iets’ maken is dat je alles geeft en wilt geven om het zo goed mogelijk af te ronden.


Een echt Hollands (Nederlands) ontwerp.

Deze week kwam ik de volgende quote tegen op Twitter:  ‘I will never put my name on a product that does not have the best that is in me." - John Deere -.
John Deere is een Amerikaanse tractor- en landbouwmachinefabrikant. Het bedrijf is ooit gestart als kleine smederij in Grand Detour. (Bron: Wikipedia).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten