zondag 9 augustus 2015

Vakantie en zo



Het is zomer. En dat is: vakantietijd. Vrije tijd. Om in vrijheid te doen wat je wilt.

De afgelopen week heb ik met mijn man geverfd met mijn man op de kamer van onze jongste dochter. Het naaiwerk lijkt wel naar de achtergrond zijn verschoven.
Wel heb ik tijd gevonden voor een paar kussenhoezen (binnenhoezen) voor twee iMacs die mijn man heeft veranderd in kattenmanden. Dat zijn wel bijzondere producten die hij dan hoopt te verkopen via Etsy. 

En afgelopen vrijdag ben ik naar de markt geweest voor een paar lapjes stof. Daar hoop ik iets leuks van te maken; iets voor mijn dochters. Ze zijn gewassen en ze wachten om afgeglansd te worden. Dan zijn ze klaar om te worden verwerkt. 
 Veel verandert er in het leven, maar ‘wie schrijft die blijft’. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten