zaterdag 29 augustus 2015

Zichtbaar ondernemen



Ook al doe ik de laatste tijd niet zoveel vanwege de vakantieperiode, toch wil ik jullie nog laten weten wat de afgelopen week heeft gebracht. 
Deze week ben ik begonnen met het voorwerk t.b.v. het gilet voor mijn vader. Ik heb besloten in de halslijn naadband te stikken en een borstzakje te tekenen waar een bankpasje (visitekaartje) in past.
Ook had ik deze week een biesje vastgenaaid aan een jumpsuit van een oud-collega (vriendin). Het is leuk om oude bekenden opnieuw te ontmoeten en dan praat je ook zo weer verder met elkaar.
Het naaiwerk wat ik tot nu toe heb gedaan (en doe) doe is veelal gebaseerd op bestaande patronen. 

Zichtbaar ondernemen... deze term kwam ik de afgelopen week tegen op Twitter. Van een bedrijf dat zich bezighoudt met 'zichtbaar ondernemerschap'. Veel dingen zijn (nog) niet zichtbaar, maar de dingen 'ontvouwen' zich vanzelf. Hoe zou het anders moeten? Onderstaande afbeelding illustreerde het verhaal. Volharding. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten