zaterdag 28 november 2015

Er is een begin gemaakt



Er is een begin gemaakt met een linnen schort onder de categorie ‘huishoudelijk textiel’.
Het bevindt zich in een zeer pril stadium; zo vlak voor de feestdagen lijkt het niet het uitgelezen moment om grote projecten op te starten.
Foto: Elise Tijssen

Maar in gedachten ga je toch verder.

Deze week heb ik gegevens gevonden voor een project wat ik wil uitvoeren en het patroon heb ik getekend. Het begin van een zwemtas.
Ik heb antwoord gekregen van de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit op mijn vraag. Blijkbaar had ik een ingewikkelde vraag gesteld, want binnen 2-3 dagen zou je – normaal gesproken – antwoord krijgen. Dat is niet erg; het antwoord is gekomen en nu kan ik beter ‘beslagen ten ijs komen’.
Werkend wachten.. zo lijkt het vaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten