zaterdag 27 februari 2016

Website



Er is nog geen website. Daar is deze week aan gewerkt, maar uiteindelijk nog niet van de grond gekomen. Blijkbaar is het nog niet het juiste moment.  
De peignoir (ochtendjas) is klaar; deze is lekker warm en klaar om gedragen te worden.
Daarvoor heb ik deze afgeleverd bij mijn klant.
Soms is er tegenslag. Dan moet het werk opnieuw en beter uitgevoerd worden. Ditmaal een rits die te dicht langs de tandjes is gestikt en zodoende niet soepel genoeg loopt. De vesten heb ik gewassen en met een apparaatje enkele pluizen weggehaald.
Dat was de ‘tweede mijl’ gaan.. iets extra’s wat je een werk kunt meegeven.
Het is eindelijk zover dat ik ben begonnen aan de gordijnen. Er zaten enkele nietjes verdwaald in de stof. Gelukkig kon ik ze er goed uithalen en de stof rechttrekken. Ik heb enkele gordijnnaden afgelockt; daarbij heb ik gekozen voor een iets donkere kleur lockgaren dan de stof. Dat staat toch vaak netter dan een lichtere variant.
Deze week ben ik in het bezit gekomen van twee Elsevierspecials. En daarin las ik het volgende: ‘Jasjes maken de schouderlijn rechter. En mensen met rechte schouders zijn beter in staat beslissingen te nemen, althans, zo is de gedachte.’ Dat zegt Angelique Koopmans, directeur van SheSuit. SheSuit is een bedrijf dat zakenkleding op maat maakt voor vrouwen. En deze: ‘Bij een vestje zie de lichaamsvormen veel meer dan bij een jasje. Dat kan enorm afleiden van de boodschap die iemand wil vertellen. En de basisregel is: kleding mag niet afleiden.’
Tja, doe er je voordeel mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten