zaterdag 17 september 2016

Luiermapjes



Deze week heb ik een aantal luiermapjes ‘geproduceerd’.
Ik heb alle zijkanten omgebiesd en de vouwen licht gestreken. Want het moet allemaal goed recht worden. Het is raadzaam een monsterexemplaar achter de hand te houden voor een volgende productieronde. Tafelzeil kun je wassen – ik zou kiezen voor een fijnwasmiddel en een fijnwasprogramma – op 40° Celsius. Kennissen vinden dat ze goed zijn gelukt, dus dat betekent voor mij dat ik ze kan aanbieden voor de verkoop.
Ook heb ik advies ingewonnen omtrent het gebruik van mijn aangeschafte koordvoet (parelvoet) voor de lockmachine. Nu ben ik theoretisch in staat om mijn eigen vitrages te naaien met een loodveter.
En wie weet wat komt.
Nog enige naaiwerkjes opgepakt in het kader van ‘opruimen’.
Accepteren. De dingen nemen zoals ze komen. Ook dat is ondernemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten