zaterdag 24 juni 2017

Bijschrijven



Het is de afgelopen week helemaal goed gegaan met de feestjurk. Het is de eerste keer dat ik een dergelijke klus heb geklaard (4 lagen stof inkorten inclusief een soort ‘hoepel’; een stevige band van kunststof onderin de rok). Ik hoop maar dat de jurk haar werk heeft gedaan tijdens het feest. 'Ja, dat kan ik er ook weer bijschrijven.'
Uiteindelijk was een ding van belang; dat de naad netjes genaaid was.
Ook heb ik een gesprek gehad over naailessen. Na de vakantie hoop ik met een collega-onderneemster te starten met naailessen voor kinderen. Mogelijk komt er een reeks sessie voor volwassenen in de avonduren. Ik wacht af wat komt.
En ik heb de jurk kunnen afronden. En nu hopen dat deze ook naar wens zit; met name de halslijn. De rest was oké.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten