zaterdag 8 juli 2017

Doe waar je goed in bent



Deze week ben ik begonnen met een paar kleine aanpassingen in de schoudernaad van de jurk en heb ik een patroon van een wikkelrok uitgeraderd en aangepast. De rok is pasklaar.
Ook ben ik naar de stad gefietst om maar eens te gaan kijken of het band er al was. Het band.
Het wordt ondertussen een ‘sleutelwoord’ om verder te komen. Nee, het band is er nog niet en nu heb ik afgesproken dat ik achter het band aan ga. Dat gaan we volgende week verder bekijken.
Ondertussen heb ik ook maar weer verder nagedacht over een ‘streefsalaris’ en hoe dit uit onderhandelingen te krijgen. 'Streefsalaris'. Een mooi woord. Maar er moet wel geleefd worden.
De naailessen worden niet echt naailessen, maar het geheel wordt eerst in een 'workshop' gegoten. De bedoeling is ook dat ik ondersteuning ga geven bij het naaien. De organisatie laat ik over aan een ander.
Je moet doen waar je goed in bent, nietwaar?
Er is iemand groot geworden door klein te blijven. Dat is misschien niet zo’n slecht idee. Of wel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten