zaterdag 16 december 2017

Correcties



We kennen allemaal wel die scene uit de film ‘The Sound of Music’ met Kurt, waarin hij zegt: ‘I’m incorrigible!’.
Maar goed. Laten we het daar niet bij laten. Het patroon voor de tas is aangepast c.q. gecorrigeerd. De rok had ik vorige week al – dacht ik – gerend gemaakt, maar deze week sloeg ik mijn map erop na en kwam tot de conclusie dat dit niet de juiste manier was. Dus heb ik hier ook een correctie in aangebracht. (Met een decimaal achter de komma.)
Ik merk dat ik best graag naai met patronen uit de Knipmode/Knippie/Burda e.a., maar dat blijft toch een ‘kunstmatig’ patroon.
Nu heb ik een patroon op maat getekend. Persoonlijk vind ik dat leuker. En een proefmodel genaaid die mijn klant a.s. maandag kan gaan passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten