zaterdag 26 mei 2018

Onderscheid


Nu heb deze maandag een zalige Tweede Pinksterdag gehad en gedaan wat ik echt leuk vond. Een passie noemen ze dat, geloof ik. Lekker gewerkt aan een top voor mijn dochter. Een privé-aangelegenheid. Nee, het was geen werk, dit was hobby. Het onderscheid moet geloof ik wel duidelijk blijven, las ik vorige week op social media.
Ook hebben we kennisgenomen van nieuwe EU-wetgeving inzake privacy en hebben we een aanpassing gedaan op de website; binnenkort zullen we nog enkele acties doorvoeren. 
Eigenlijk zou je altijd moeten doen wat je leuk vindt binnen de gegeven omstandigheden en de kaders die je gegeven zijn. En dat doe ik dan ook maar zoveel mogelijk. Heb nog een verstelklusje gedaan voor iemand die daarvoor ook dankbaar was.
Onderscheid jezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten