zaterdag 23 juni 2018

Archief


‘Keeps no records of wrong’. Daar kwam ik deze week bij stil te staan. Geen rekening houden met het verkeerd ‘geledene’. Iets verkeerds hebben gedaan en dat je dan niet wordt aangerekend. Daar gaat het geloof ik om. Geen aantekening of archief bijhouden van onrecht wat je is aangedaan.
Goed, het lijkt me wel duidelijk zo.
Deze week heb ik gekeken naar mijn portfolio en heb vastgesteld dat het er goed staat. Niet alles staat daar vermeld van de afgelopen periode, maar omdat ik niet van al het werk foto’s (meer) heb, kan ik deze niet meer laten zien. Mogelijk komt er nog een tekstuele aanvulling op de website.
Vanochtend heb ik bij een klant breedtes en hoogtes opgemeten voor vitrages. Deze meetopdracht moet verder uitgewerkt worden, zodat de klant vitrage kan gaan kopen. Het was een leuk samenzijn en ik heb nog ideeën en materiaal meegekregen om te kunnen gaan verwerken in geurzakjes. Die moeten ook nog gemaakt worden. Geurzakjes kunnen tussen kleding gelegd worden en tussen linnengoed; ook kunnen ze in jaszakken gedaan worden, zodat de jas weer lekker ruikt.
Ja, zo gaat het vaak. Veel ideeën, maar niet alles valt op de plaats wanneer jij dat zo graag wilt. Alles heeft z’n tijd nodig en komt op de plaats (plek) terecht wanneer dat de bedoeling is.
En zo gaan wij verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten