zaterdag 4 augustus 2018

Verborgen ondernemer


Laatst zag ik een advertentie (video) van een verzekeringsmaatschappij waarbij bovenstaande titelwoorden naar voren kwamen. Het sprak mij wel aan. Het ging over een ‘verborgen’ ondernemer die vanuit huis zat te ondernemen.
Ik zit ook nog steeds te ondernemen vanuit een woning en heb ook het idee dat ik veel ‘in het verborgene’ doe. Er is natuurlijk veel ge- of verborgen. Met veel dingen loop je ook niet te koop omdat het niets oplevert. Soms heb je ook verborgen ‘gaven’ (talenten) die je aanboort en dan komt er iets omhoog. De afgelopen week bleef er mogelijk veel verborgen. Feit is dat je verder moet en soms komt er iets naar boven waarmee je dan verder kunt. En dus heb ik maar weer orde op zaken gesteld en zo de week afgesloten.
En wie weet wat er gebeurt als je morgen de gordijnen opendoet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten