zaterdag 6 oktober 2018

Van mezelf


Graag mag ik op zaterdag de papieren regionale krant lezen en als ik hem niet uitkrijg, ga ik op een later moment nog even verder. En daar las ik nu weer in een vragenrubriek een spitsvondig antwoord. ‘Je bent niet van jezelf; je bent van het bedrijf’. Daar kwam het op neer.
Nu kende ik vroeger in de stad een winkel die heette ‘van mij’. Toen ging ik nog regelmatig op de zaterdagmiddag naar de stad en zo af en toe mocht ik die betreffende winkel binnenwandelen. Ze hadden er leuke en soms herkenbare spulletjes die je persoonlijk raakten.
Maar goed, nu genoeg mijmeringen. Deze week ben ik verder gegaan met mijn opruimactiviteiten en heb nog enkele producten genaaid voordat ik aan het grote werk begon: de rok. De voeringrok was klaar en ik heb een pasafspraak gehad. Nu kan ik de komende week verder.
Tussendoor heb ik deze week ook nog een broek mogen inkorten.
Het bedrijf.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat ik op een ‘organische’ manier kan groeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten