zaterdag 22 december 2018

Verschijnen



Het is weer zaterdagavond en dan meld ik me nog even inzake de afgelopen week. Het was een week met het afronden van mijn activiteiten van dit jaar. Niet dat ik een strakke planning hanteer; wel moet ik me houden aan gemaakte afspraken. Anderzijds zijn er soms ook onverwachte gebeurtenissen die een wending geven aan de werkweek.
Deze week kreeg ik bij een bedrijf een kerstwens. Dat had ik ook kunnen doen met geurzakjes, maar ben daar blijkbaar nog niet aan toe.
Het woord kwam ik tegen bij een overhoring van mijn dochter de afgelopen week. Het is een woord waarmee we regelmatig worden geconfronteerd: een verschijning van een persoon, een krantenartikel, een blog, etcetera. Ook het kerstverhaal spreekt over een verschijning.
Ik wens jullie fijne dagen toe met veel liefde van familie en vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten