zaterdag 4 april 2015

Een toepassing



Het leven kent – naast het naaiwerk – ook familiaire en huishoudelijke verplichtingen. Dat betekent dat je soms minder doet dan je zou willen. Misschien gaat de groei van mijn werk minder snel dan ik had gehoopt/gedacht.
Het jack is bijna een jack. Het elastiek moet nog in de mouwen en het moet worden doorgestikt. Het wordt een uniek exemplaar.
De afgelopen week heb ik ook verstelwerk voor mijn jongste dochter gedaan. Ik heb een rits in een broekspijp gezet, omdat ze een orthese/prothese draagt. Zo kan ze toch leuke skinny’s dragen. En vandaag heb ik een leuk plaatje (applicatie) gestikt op haar iets oudere broek.

Deze was versleten op deze plek. Het is leuk om met een kleine applicatie een broek iets nieuws mee te geven… (Het nieuwe is er ook snel weer af.)
Plannen maken tijdens de afwas … Dat staat in mijn kookboek wat ik heb gekregen ter gelegenheid van ons huwelijk. Of is de uitspraak van Karl Lagerfeld, modeontwerper, meer van toepassing?
‘I am not a marketing peson. I don’t ask myself questions. I go by instinct.’

In elk geval is er genoeg om voor te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten