zaterdag 13 februari 2016

Iets van je gading vinden



Het was voorjaarsvakantie (carnaval) en dat was te merken. Afgelopen maandag was ik op de Nijmeegse markt om bordeauxrood pipingband te kopen om de sjaalkraag en mouwen van de kamerjas een extra accent mee te geven.
Geen fournituren op de markt!
Ook mocht ik een zak kleding halen om te verstellen. Nu maar kijken of de juiste spullen kan bemachtigen om e.e.a. naar behoren (en naar eigen inzicht) in orde te maken.
En ik heb gordijnband gekocht om te kunnen beginnen aan het naaien van de gordijnen. Heb drie keer het hele project doorgerekend; ik moet wel zeker weten dat er geen fout in zit.
Dat gaat goedkomen.

Deze week heb ik het geprobeerd. Iets van mijn ‘gading vinden’.  Dat wat overeenkomt met wat ik voor ogen heb.
Wie zoekt, zal vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten