zaterdag 30 april 2016

Waarom grijs?



Deze vraag stelde ik mezelf de afgelopen week. ‘Waarom grijze schorten?’ Grijs heeft de eigenschap om kalmerend te werken en na een dag hard werken draag ik soms een grijs schort in de keuken.
Deze week heb ik samen met mijn man gewerkt aan de website die ik voor mijn werk in de lucht wil krijgen. Daarop volgt de kunst om deze in de lucht te houden.
Bron: internet.

Ook ben ik naar de Koningsmarkt geweest. Het was leuk om even rond te kijken of er nog iets van mijn gading te vinden was. Wel zag ik enkele gehaakte tafelkleden liggen, maar die ga ik nu niet op tafel leggen. Ook lag er nog een wit tafellaken van damast (katoen/linnen) en ook dat heb ik laten liggen.
Ik ben nog begonnen aan een rokje voor mijn jongste dochter. .. Altijd goed om iets op te pakken als de gelegenheid zich voordoet.En enkele verstelwerkzaamheden aangaande spijkergoed. Het houdt je op de been.
De kleur grijs heeft zijn/haar waarde. Het is mogelijk om vanuit een ‘grijs’ gebied te opereren waarbij je zoekende bent  hoe te handelen. Als je niet weet welke weg je moet gaan, dan is goed om raad te vragen of om te sparren.
Blijf niet hangen in een grijs gebied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten