zaterdag 7 mei 2016

Stilstaan, wandelen ...



De vakantieperiode was aangebroken en dat betekende ‘even’ andere prioriteiten. De naaiopdrachten lagen stil en de website is nu in de lucht.
Ook ben ik meer voor thuis aan de slag gegaan. Het rokje is klaar, een broek is opgelapt, een rits ingezet in de nieuwe broek van mijn dochter en ik heb een shirt opgeknapt wat ik nog zo graag draag. Dat ruimt op.
Een dagje Pieterpad lopen brengt je ook weer op frisse ideeën. ‘Hoe ga je verder als ondernemer? Hoe bouw je een netwerk op?’ Het waren enkele vragen die die de afgelopen week speelden en waar niet 1-2-3 een pasklaar antwoord voor is.
De tijd zal het leren.
Op Facebook kwam een post langs van het Gelders Archief over ‘strijken’, maar daarover heb ik op de betreffende website niets wezenlijks kunnen vinden. Dan verder met de kennis en ervaring die nu voor handen is.
De website is in de lucht; naast de huidige zonneschijn blijft het soms grijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten