zaterdag 25 juni 2016

Genoeg gezegd en geschreven



Deze week ben ik begonnen met het kopen van stof voor het skater skirt. Het patroon is klaar, de lengte van de banden zijn opgemeten en getekend. De banden ga ik dusdanig bevestigen dat de rok ook gedragen kan worden zonder banden. Misschien krijgt de rok dan meerwaarde.
Door alle (externe) huishoudelijke beslommeringen heen (trials) zijn stoffen gewassen en gestreken.
Ook heb ik twee patronen getekend voor luiermapjes (small en medium). Nu wordt het langzaam aan tijd om tafelzeil aan te schaffen.
Er zijn ‘1001’ motieven beschikbaar. Zie daar maar eens een doordachte keuze uit te maken. Ik ben blij dat ik geen sultan ben.
Zo. Er is weer genoeg gezegd en geschreven. Ik wens jullie allen een fijne zondag met een goede voorbereiding op de nieuwe ‘werkweek’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten