zaterdag 18 juni 2016

Naaiervaring



Deze week ben ik begonnen met het naaien van slabbetjes (een potentieel kraamkadootje). Het begin is altijd even uitproberen. Hoeveel naaiervaring je ook hebt, dit was nieuw voor mij.
Het was vallen en opstaan; de strikbanden zijn nog iets aangepast en de slabbetjes zijn gestreken. Zo ziet het er toch glad uit, nietwaar? 
Foto: Luc Tijssen

Ze staan te koop op www.naaienverstelwerk.nl en misschien kom je ze in de toekomst elders tegen.
Ik heb nogal wat ‘afgegoogled’ omtrent de mogelijkheden om te naaien. Er zijn zoveel stoffen en stijlen. Ook als het gaat om tafelzeil. Nu heb ik gegevens verzameld ten behoeve van een patroon voor luiermapjes. Deze zijn gemakkelijk mee te nemen in een tas. Voor de liefhebster/-hebber.
En ik heb een patroon getekend van een halve cirkelrok voor een skater skirt. 
Zie hier een voorbeeld van een skater skirt. 

Ik hoop dat deze rok gaat bevallen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten