zaterdag 11 juni 2016

Wat komt eerst?



De afgelopen week ben ik aan de slag gegaan met het thema 'tafelzeil' en heb een patroon van een slabbetje overgenomen.
Binnenkort heb ik een afspraak met de eigenaar van Zus en Zo 4 Kids & More. Ik wil een voorbeeld klaar hebben om mee te nemen in het gesprek. Daar zal ik de komende week aan moeten beginnen.
Ook is de website geüpdatet; misschien vind je het leuk om deze eens te bekijken. Ook komen er in de toekomst misschien nog enkele producten in de webshop beschikbaar.
Al met al is het zoeken en soms is lastig om te ondernemen vanwege een gebrek aan financiële middelen. Dan wordt het een ‘kip of het ei’-verhaal.
Het is me nog gelukt biaisband te halen om de eventuele slabbetjes om te biezen.
Mijn werkvoorraad voor de komende week. 
Ik hoop dat er iets meer van komt dan de afgelopen week.

Dit ei is gelegd. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten