zaterdag 23 juli 2016

Wat in het vat zit



Zondagavond heb ik gekeken naar een aflevering van ‘Der Bergdokter’ op de ‘Zweite Deutsche Rundfunk’. Om even op te laden voor de komende week. Die bergen, de gemoedelijkheid, de kleding, de omgeving….. Heerlijk om naar zoiets te verlangen: een boerderij, een eigen werkruimte (atelier). Het is warm op zolder en daarom vroeg ik me af of ik nu echt geen andere werkplek zou willen. Soms kunnen dat van die zingevingsvragen (levensvragen) worden: ‘Ga ik hier op zolder door?’
Ik ben begonnen met het naaien van een linnen tas van linnen. De naden direct na het naaien openstrijken; zo krijg je de beste hoeken.
Ondertussen is deze te koop in mijn shop.
En ik heb nog een tas genaaid. Om geld te verdienen heb ik ook een begin gemaakt met het naaien van geurzakjes. De bedoeling is dat deze verkocht worden. Zo ben ik vrijdagmiddag even naar winkelcentrum Kronenburg gefietst en daar in een winkel gevraagd of ze mijn spullen willen verkopen.
Ik mocht wel een keer iets laten zien. Dus, als ik het zover heb, ga ik dat doen.
Nu zit het nog in het vat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten