zaterdag 22 juli 2017

Afwikkelen



Maandag jl. is de wikkelrok opgehaald. Ik wens toe dat de klant hier veel plezier van mag hebben en ben blij dat het geheel goed is afgewikkeld. ‘Afspraken zijn afspraken.’ Ook voor mij.
Nog twee broeken korter gemaakt. Toch wel bijzondere stoffen weer. De een leek een linnen, maar was het niet helemaal en de ander leek wel zijde, maar dat was het ook weer niet. Conclusie: niets is wat het lijkt.
Ook nog even wat kunnen investeren in de website. Dat is toch ook wel weer even wennen als je er lang niet meer achter hebt gezeten. ‘Waar blijft de tijd?’ vraag je je wel eens af.
Terug naar de oorsprong. Dat moest gebeuren bij een broek. En dat is gelukt.

Ja, welke kleur past nu het beste?
Dat is een vraag die wel eens terugkomt en dan ga ik naar de naaimachinewinkel en koop een passend klosje garen. En het komt dan ook voor dat ze daar ook niet helemaal de juiste kleur in huis hebben en dan keer je huiswaarts met een nieuw klosje in de meest passende kleur. En dan had ik soms die kleur nog thuis liggen. Ja, en klosjes garen kun je niet ruilen.
Maar ja. ‘Bij jou komt het wel op.’ En dat hoop ik dan ook maar weer.
Ook heb ik nog een badcape genaaid. Soms moet je gewoon verder en dan gaan we dat maar doen. Met alle administratieve zaken erbij.
En zo af en toe ontspannen ‘aanfröbelen’ hoort er ook bij. Gewoon. Omdat ik verder moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten