zaterdag 8 september 2018

Het goed


Deze week heb ik contact gehad over linnengoed en een bijbehorende tentoonstelling die heeft plaatsgevonden. Een volgende stap is versteltechnieken nakijken in een handwerkencyclopedie. Het was leuk om zo even met iemand een interessegebied in te duiken en het was toch ook wel spannend wat het eventueel zou opleveren.
Misschien kan ik vaardigheden ontwikkelen op dat gebied. De tijd zal het leren.
Ik heb ook een nieuwe versteltechniek gevonden met betrekking tot jeans; deze is toch mooier dan die ik eerder gebruikte.
Ook heb enkele plastic schorten en slabbetjes omgebiesd. Het karwei is nog niet af, omdat er nieuw biaisband aangeschaft moet worden. Mijn man heeft foto’s gemaakt van een vintageschort op de paspop. De schort is te koop in de webshop, evenals een aantal andere artikelen. En tussen de bedrijven door kom je op nieuwe ideeën.

Een goede dag toegewenst morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten