zaterdag 1 september 2018

Praat en werkelijkheid


Er worden veel dingen gezegd, maar niet al die dingen zijn de werkelijkheid. Veel is beeldvorming en – daar vond ik de afgelopen week een medestander in -  tegen beelden moet je strijden. Zo kan het zijn dat de voornemens die er zijn niet altijd uitgevoerd (kunnen) worden. Maar dat betekent niet dat je niet moet investeren. Je kunt ook niet alleen ondernemen; net zo min dat je alleen kunt leven. Misschien heb ik daarom deze week bronnen aangeboord en contact gezocht en gehad met enkele ondernemers. Gewoon om iets te delen. Ik weet niet wat eruit voort komt, maar in ieder geval heb ik iets geprobeerd.
Ook heb ik enkele werkzaamheden uitgevoerd ten behoeve van verschillende projecten. In ieder geval ruimt het op. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten