zaterdag 25 april 2015

eigen!


Dat is de naam van een (of het) Arnhems ondernemersmagazine.

Heb jij ook iets ‘eigens’? Er zijn mensen, die hebben een eigen huis, een eigen tuin, eigen kinderen…
Het is goed om telkens opnieuw te ontdekken wat jouw ‘eigenheid’ is, om te ontdekken waar jij blij van wordt, wat jou ‘in gang’ zet. Dat is een proces wat zich elke keer vernieuwt.
De afgelopen week heb ik pocketing gekocht. Drie keer een meter. Bij de opleiding waar ik mijn diploma heb behaald. 
Ik mocht het zelf afknippen; dat vond ik wel leuk. En weer netjes opruimen natuurlijk.

Pfff… hier heb ik vrijdagmiddag de hele middag op zitten zweten… Een paspelzak heb ik op de opleiding geleerd, maar deze variant had ik nog nooit gemaakt. En hij is gelukt. Soms duurt een werk langer dan je zou willen, maar daar is een reden voor. Je wilt het goed doen en dan is het beter om niet altijd over ‘een nacht ijs’ te gaan.

Voor het beste resultaat. Maar of dat altijd nu zo 'easy' is????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten