zaterdag 16 april 2016

Afwisseling



Maandag heb ik twee kussens genaaid voor kattenmanden. Dinsdag was een opruimdag met enkele naai- en verstelklusjes (privé) om ruimte te maken voor een nieuwe opdracht.
Die opdracht is een wikkelrok. De stof is gewassen, afgeglansd met een strijkdoek en het patroon is geknipt. Het is een patroon uit de Knipmode - op basis van confectiematen; er kan een goede afweging gemaakt worden waar een en ander iets moet worden aangepast.
De rok is geregen en kan door de klant worden gepast.

Ook heb ik een vraag gekregen om gordijnen korter te maken. Het geheel had enige voeten in aarde; uiteindelijk zijn de naden genaaid en geperst; het geheel ziet er goed uit.
Ik was blij en verrast dat de gordijnen waren gewassen. Daar was ik op voorhand niet van uitgegaan. Er  is nog genoeg stof over voor een kussenhoes.
Misschien een volgende stap voor de inrichting van de woning?
Ondertussen wordt er door mijn man gewerkt aan een website, is er een domeinnaam aangevraagd  en zijn er foto’s gemaakt van zelfgenaaide keukenschorten. Deze hoop ik binnenkort te koop aan te bieden in een webshop.
De site is nu ‘under construction’. Nadere berichtgeving volgt.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten