zaterdag 23 april 2016

Locksteken en parkeerhaventjes



Deze  week heb ik een broek korter gemaakt met de blinde zoomsteek op de naaimachine. Eerst heb ik de naad afgelockt; daarbij een parkeerhaventje geknipt om de locksteek mooi te laten doorlopen. De nieuwe zoom heb ik gelegd, het geheel met een grove rijgsteek vastgezet en met de machine vastgezet (blinde zoomsteek). Nog even mooi platgestreken en de broek was klaar om opgehaald te worden.
De gordijnen zijn opgehaald en ik heb nog een paar schorten genaaid.
Ondertussen wordt er gewerkt aan een website. Het is een werk om de puntjes op de ‘i’ te krijgen.
Ik vind het fijn dat ik naaiwerk voor mensen mag doen. Versterk elkaar!
Over ‘parkeerhavens’ gesproken: zo af en toe kun je ergens terechtkomen ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten