zaterdag 28 mei 2016

Mensen met een opdracht



Zondagavond heb ik gekeken naar een aflevering van The Greatest British Sewing Bee.
Het is leuk om te zien hoe verschillende mensen omgaan met die ene opdracht. Ieder doet het op zíjn/haar eigen manier en in zijn/haar eigen stijl. Zo zijn wij mensen; we zijn allemaal uniek.
Ik zou deze week beginnen aan een blouse, maar had niet het juiste patroonblad voorhanden. Nu wacht ik totdat het patroonblad hier is.
In die tussentijd heb ik een kussen gemaakt van een lapje stof met een applicatie van een oud kussen wat ik destijds uit elkaar heb gehaald, omdat de katoenen achterkant verschoten was. Ik dacht dat deze stof linnen was – dat was me gezegd, maar dat is niet zo.
Ben jij ook je interieur aan het restylen en je wilt een paar kussens genaaid hebben? Neem gerust contact op over de mogelijkheden. In mijn kussenhoezen naai ik vaak een (blinde) rits. Dan zijn ze van het binnenkussen af te halen en gemakkelijk wasbaar. Wel zo praktisch, niet waar?  
Vanavond kreeg ik bezoek om een rok te passen. Als ondernemer moet je op de meest niet-gangbare tijdstippen paraat staan, toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten