zaterdag 2 juli 2016

Banden



De pyjamabroek is genaaid en ik ben begonnen aan het skaterskirt.
De rok is geknipt, de banden zijn geknipt. Nu moet de rok genaaid worden. De naden aan de binnenkant lock ik af; ik ben toch wel blij met een lockmachine. Onlangs begreep ik dat je ook een loodveter kunt locken aan vitragestof. Dat lijkt me wel eens leuk om uit te proberen. Dan kan ik mijn eigen vitrage gaan naaien (hoognodig). Eerst een koordvoet bestellen. Want die liggen niet in de winkel ‘voor het oprapen’.
Ook ben ik op stap geweest en heb nog tafelzeil ontdekt. Het is een (zoek)tocht om uit te komen bij een resultaat waar je blij (gelukkig) van wordt. En dan lijkt het tijdens die onderneming wel eens dat ik 'niet doe wat ik wil’; gewoon omdat er andere dingen tussendoor komen die belangrijker zijn op dat moment.
Andere banden zijn aangehaald. Na de zomervakantie kijken we verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten