zaterdag 9 juli 2016

Skaterskirt



Maandag ben ik begonnen met de tailleband. Ik heb nog ‘vouwbaar rok- en ceintuurband met extra versteviging’ (taillebandversteviging) gevonden en deze is door mij op de tailleband gestreken.
Het skaterskirt is voor mijn dochter. En dan moeten de banden wel recht van draad. Net als bij de schorten. Al doende leert men en een proeflapje is altijd goed. Ik vind het leuk dat mijn dochter dit wil gaan dragen; ik hoop dat ze dat gaat doen. 
Gisteravond was ik op haar diploma-uitreiking en daar is veel gezegd. De rector sloot zijn toespraak af met de volgende ‘quote’: ‘Denk niet wit, denk niet zwart, maar denk in de kleur van je …’. De rest mag je zelf invullen.
Het opstarten van een bedrijf vanuit huis gecombineerd met de huishouding en de zorg voor man en kinderen gaat nog steeds door. Dingen lopen vaak anders dan gepland en ook dan gaat het leven gewoon door. Het zgn. ‘netwerken’ gebeurt op het schoolplein en op plekken waar je het meeste komt. Voor mij betekent het: ‘er zijn voor elkaar’. En dat kan soms onverwachte situaties opleveren.
Dingen lopen vaak anders dan je hoopt, wilt c.q. verwacht, maar toch mag je doorgaan en geloof houden. Onder andere in geloof ‘dat het goedkomt’. 

Uiteindelijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten