zaterdag 22 oktober 2016

Accepteren



Soms is dat iets wat terugkomt in het leven. Het leven kent haar ‘draaiingen’ en ‘rondingen’ met bijbehorende argumenten en daarmee kom je weer terug bij ‘af’. Daar waar het allemaal is begonnen.
Deze week heb ik opnieuw enkele reparatiewerkjes toebedeeld gekregen.Ook heb ik een broekje met boordstof gemaakt. Als proefmodel om te laten zien bij een mogelijke opdrachtgever. 
Ook ben ik weer op stap geweest om werk binnen te halen. Een leuk vervolggesprek gehad in een winkel in de stad en enkele werkafspraken gemaakt. Over twee weken opnieuw op gesprek.
Ik heb het uitgangspunt ‘delen = vermenigvuldigen’ toegepast. En – daar blijf ik in geloven: ‘vele kleintjes maken een grote’.
Daar ga ik mee verder.  
Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten