zaterdag 29 oktober 2016

Maakt u beurzen die niet verouderen



Maakt u beurzen die niet verouderen. Daar werd ik laatst bij bepaald.
Beurzen die niet verslijten. Blijkbaar bestaan deze ook. (Laatst was mijn portemonnee kapot en ik heb nog een poging ondernomen om deze te repareren.)
Ondernemen kun je niet alleen. Wat je doet is een samenspraak in relatie met de ander. Deze week heb ik enige voorbereidende werkzaamheden gedaan voor mijn afspraak in de komende week.
Vorige week las ik op Twitter dat de herfstvakantie een uitgelezen moment was om een bedrijfsplan te schrijven. Ja, waarom niet?
Ik heb al iets op papier gezet en het er deze week bij gepakt met de hoop dat het verder kan doorwerken in mijn dagelijks leven, ‘opdat’ ik het ter gelegener tijd verder kan uitwerken.
Het suddert door.

Ondernemen. Daar hoort ook een liquiditeitsbalans bij. Ik zet mezelf nog even in de categorie ‘beginners’ en begin steeds meer door te krijgen dat er voldoende middelen aanwezig moeten zijn om verder te kunnen. En dat is soms slikken.
Het valt niet mee om alle ballen in de lucht te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten