zaterdag 5 november 2016

To dare is to do


Bovenstaande zin kwam ik laatst tegen op de tv op een billboard (reclamebord) langs de zijlijn van een voetbalveld. (Diegene die weet bij welke voetbalclub dit motto hoort, mag bij mij een fles wijn ophalen.)
Of een biertje.
In het Latijn: ‘ut audeant facere’. Daarover valt veel te zeggen en op het internet is het nodige erover te vinden. Het gaat over ‘het niet opgeven van je dromen, niet toegeven aan wat anderen zouden kunnen denken, en geen negatieve houding ontwikkelen.’
Verstelwerkjes uitgevoerd. Soms is het jammer dat een stuk er niet meer uitziet dan ervoor. Soms lukt het niet om het net zo te krijgen als het was. Dat is inherent aan het verstelwerk.
Deze week heb ik van een lieve mevrouw enkele lappen cadeau gekregen.
Ik ben benieuwd wat er uit de koker komt. Ook ben ik weer in de stad geweest om te praten over naaiwerk. Daar zijn ook enkele vorderingen gemaakt in het zetten van stappen. En dan komt de uitvoering.
Het kost tijd, maar het gaat verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten