zaterdag 12 november 2016

Productafspraken



Af en toe spreek ik met ondernemers en laatst kwamen werkafspraken aan de orde. Op contractbasis. Deze heb ik nog niet gemaakt. Wel heb ik mijn diensten aangeboden bij enkele ondernemers. Ik wil zelf investeren en dat zo terugverdienen.
De afgelopen week heb ik twee rokken gekregen: een om in te nemen en de ander moest worden uitgelegd. Ik heb als uitgangspunt de heuphoogte genomen zoals ik dat op de opleiding heb geleerd bij patroontekenen. Ook heb ik twee mouwen in een colbert mogen verkorten; na het uitnemen van de mouw heb ik een pasafspraak gemaakt met de klant om te controleren of de wijdte van de kopmouw op deze manier acceptabel zou zijn. Dat was het geval. En dan is het soms ‘het onmogelijke’ mogelijk maken. 

Over productafspraken gesproken …. Voor mij is dat soms nog een zoektocht.
En in de tussentijd moet mijn linkerhand soms maar niet willen weten wat mijn rechterhand doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten