zaterdag 25 februari 2017

Zou het zo iets zijn?



Deze week ben ik verder gegaan met de tuinrok/overgooier voor mijn dochter. We hebben een zwarte, brede ribstof gekocht; een poos geleden al. De rok wordt een A-lijn en het bovenstuk heb ik getekend op een patroon van een jurk in haar maat.
Natuurlijk kan ik vast beginnen en het hele spul in elkaar rijgen, zodat ze het kan passen.
Nu lijkt het me wel leuk om de rib in de rok tot een ‘V’ in het midden te laten uitlopen. Daarvan heb ik een stoflegging gemaakt. Op papier.
Deze week heb ik de inventaris opgemaakt. Het leek me wel goed een overzicht te hebben van de goederen waar ik de laatste twee jaren mee c.q. aan heb gewerkt.  Al het garen wat ik heb gekocht ….
Tijdens een wandeling afgelopen zondag heerlijk nieuwe ideeën kunnen opdoen. Het is leuk dat dit dan spontaan binnenvalt. Toch goed, zo’n ‘rustdag’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten